| Programează cu Ţestoasa | Informatică & T.I.C. |
|
|
Informatică
Logo este un limbaj de programare educațional special creat pentru a veni în ajutorul tuturor celor care doresc să învețe informatică |
Editorul Logo
Încercați să vă familiarizați cu editorul de cod. Țestoasa așteaptă comenzi de la voi! |
|
1
|
Noţiuni introductive
| ||||||||||
|
2
|
Cât de inteligentă este Ţestoasa ta?
| ||||||||||
|
3
|
Relaţia dintre algoritmi şi programe
|
Ca date de intrare vom folosi variabilele globale ":lgv1" și ":lgv2", care pot fi modificate înainte de rularea programului
(vezi căsuțele de text deasupra programului). Analizați programele de mai jos...
(vezi căsuțele de text deasupra programului). Analizați programele de mai jos...
| Programare clasică | Clasic + grafic (exemple) |
|---|---|
|
1. Suma a două numere
Exerciții! Afișați diferența (-), înmulțirea (*), împărțirea (/) și restul împărțirii (%)! | |
| 2. Suma primelor n numere naturale | [Spirala numerelor] |
|
3. Afișarea numerelor pare (până la valoarea impusă de ":lgv1")
Exercițiu! Modificați algoritmul a.î. să afișeze numerele impare! | [Discul] |
|
4. Tabla înmulțirii cu n
Exercițiu! Modificați algoritmul a.î. să afișeze tabla împărțirii cu n! | |
|
5. Inversul unui număr natural format din 3 cifre
Exerciții! Modificați algoritmul pentru un număr natural format din 2, respectiv 4 cifre! |
|
+
|
Noţiuni avansate de programare / grafică
(explicate pe înțelesul tuturor) |

